menu
Client:

Stimorol

“Gennem samtaler dykker vi ned i de små nuancer af kunstnernes liv og karriere. Hvordan formes en sangtekst? Hvad inspirerer kunstneren, og hvilke historier gemmer sig bag ordene? Værten skaber et rum, hvor ærlighed, autenticitet og latter er nøgleelementer, og hvor lytterne kan opleve kunstnere fra en ny og personlig vinkel.”

Vores Stimorol-studie er igen omdannet til en hyggelig og inspirerende ramme for podcasten, hvor Danijel Drux, erfaren journalist og podcaster, guider samtalen, når vi giver seks danske kunstnere og lytterne “Lidt at Tygge på”.

6

Episoder

6

Musikartister

2

Sæsoner

Sæson 2 af “Lidt at Tygge På” er en fortsættelse af podcastsuccesen fra 2023 af samme navn. Med podcasten investerer Stimorol i en større og mere bæredygtig brandingindsats, der skal støtte op om den nye brand identitet med den overordnede tagline: “A little better is better than nothing”. Kampagnen har til formål at skabe brand awareness og præference omkring Stimorol inden for målgruppen P 18-35. Derudover er formålet at skabe genkendelse og engagement i målgruppen samt bygge top-of-mind hos forbrugeren.

I anden sæson af “Lidt at Tygge På” inviterer værten, Danijel Drux, seks forskellige musikartister forbi til en dybfølt snak omkring nogle af de af deres egne tekster og sange, der har betydet noget særligt for dem og hvilke historier, der gemmer sig bag ordene. Samtalen omkring teksterne fungerer som en nøgle til at åbne døren ind til kunstnernes inderste tanker og følelser og giver både kunstnerne og lytterne “lidt at tygge på”.

Podcasten er udviklet i samarbejde med bureauet Storybook og Podads og som en ekstra feature, kan lytteren igen nyde podcast episoderne på skærmen på Spotify, da podcasten indeholder fuld videoproduktion på alle episoder.