Stimorol
“Fra grin til dybfølte øjeblikke, “Lidt at tygge på” skildrer de mange nuancerede veje, der baner vej til succes. I stedet for blot at fremvise den skinnende facade af perfektion, skaber vi et rum, hvor vi fejrer både de små sejre og de vilde fuck-ups. Fortællingerne er gennemsyret af ærlighed, latter og en dyb nysgerrighed for livets uforudsigelighed”
Som erfaren podcaster og mester i samtalen med et øje for humor, inviterer værten, Christian Fuhlendorff, over fem episoder, kendte danske personligheder i Stimorol-studiet.
Episoder
Gæster
Sæsoner
Som et led i en større kampagneindsats i 2023, der havde til formål at skabe brand awareness omkring Stimorol og placere produktet i en kontekst, har Stimorol, i samarbejde med bureauet Storybook og Podads, valgt at lave en podcast med udgangspunkt i den overordnede tagline: ’’A little better, is better than nothing’’. Podcasten skal være med til at opnå en bred reach inden for målgruppen P18-35, og skabe genkendelse og engagement samt bygge top-of-mind hos forbrugeren.
Fælles for gæsterne er, at de alle er gået en utraditionel vej til succes. Gennem jordnære samtaler dykker udsendelserne ned i deres sjove anekdoter og skelsættende øjeblikke, alt imens vi fastholder budskabet om, at det ikke er antallet af gange, man snubler, der tæller, men antallet af gange, man finder styrken til at rejse sig op igen. Gæsterne deler, hvordan de nåede frem til, hvor de er idag, og fælles for dem alle er, at de er modige, nysgerrige og ikke alle har haft den lige vej til succes. De har gjort det og lykkes på deres helt egen måde.
Som en ekstra feature kan lytteren også nyde podcast episoderne på skærmen, da podcasten indeholder fuld videoproduktion på alle episoder, som kan ses på Spotify.