Podads
Podads
menu
Client:

Hello Fresh

0:00 / 00:00

“Vi er utroligt glade for at arbejde med Podads, da de ikke bare hjælper med at koordinere, sende briefs, opdatere booking schedules og dele rabatkoder med de forskellige podcasts. De hjælper os også med at identificere nye podcasts og dermed sikre et stærkt line-up!”

HelloFresh ønsker at promovere deres ydelser og dermed tiltrække flere kunder. HelloFresh Nordics har lært en masse af de store podcast-markeder i lande som USA og UK, da de er længere fremme end det danske, kommercielle podcastmarked.

25+

Podcasts

1 mio.+

Lytninger

3 år+

Kontinuerligt kampagneaktivitet

HelloFresh har siden 2021 annonceret i en lang række podcasts i Podads’ netværk: Her i blandt Mediano, Vanvittig Verdenshistorie, Voksendating, SKRÆMT!, Bagstiv, SmåtBrændbart etc. Det har været forskellige podcasts med forskellige målgrupper, men de har alle haft det til fælles, at værternes personlige touch og paralleller til deres egen hverdag, gør mærkbar indtryk på lytterne.

Med denne type annoncering, bliver resultatet af kampagnen målbart via den unikke rabatkode, som hver podcast er blevet givet, mens det naturligvis også har haft synergi med HelloFreshs øvrige kampagneaktiviteter.

“Podcast kanalen er en god awareness driver, men kan også bruges som en performance kanal. Man kan arbejde med kanalen på mange måder bl.a. integreret partnerskaber, der adskiller sig fra pre-recorded spots, som vi kender fra ex. radio. Partnerskaber er ofte mere personlige og autentiske, da det er podcastværterne, der selv fortæller om det kommercielle samarbejde“. – Line Gjessøe Andersen, Senior Growth Manager, HelloFresh.