menu
Client:

SkyShowtime

Christian har stor passion og interesse for film og serier, og derfor var det et naturligt match. Inden kampagnen så Christian filmen, hvorefter han lavede to integrationer, hvor han på sin egen autentiske måde fortæller om sine personlige oplevelse samt udtrykker sin begejstring for filmen. 

For at skabe opmærksomhed omkring Super Mario filmen samt tiltrække nye abonnenter, ønskede SkyShowtime at kombinere podcastannoncering med visuelt indhold på Instagram. 

1

uges kampagne

1

Instagram reel

3

Instagram stories

230K+

eksponeringer på tværs af platforme

SkyShowtime er en streamingtjeneste, der tilbyder et bredt udvalg af nye og gamle serier og film samt eksklusive titler lige fra nye storfilm til gamle klassikere. For at skabe opmærksomhed omkring deres store udvalg, samt tiltrække nye abonnenter, ønskede SkyShowtime at annoncere på tværs af podcast og Instagram. Der skulle i kampagnen være særligt fokus på at inspirere publikum til at se den nyeste Super Mario film på SkyShowtime i juletiden. 

For at opnå dette, indgik SkyShowtime et samarbejde med podcasten Hva så?! med Christian Fuhlendorff. Christian har stor passion og interesse for film og serier, og derfor var det et naturligt match. Inden kampagnen så Christian filmen, hvorefter han lavede to integrationer, hvor han på sin egen autentiske måde fortæller om sine personlige oplevelse samt udtrykker sin begejstring for filmen. I forlængelse af podcastsamarbejdet rullede Christian også kampagnen ud på sin Instagram platform. Samspillet mellem de to medier sikrer et bredt kendskab til kampagnen, samt styrker effekten af hver aktivering på tværs af platforme.