menu
Client:

C More

“Hos C More fokuserer vi meget på krimi, både true crime og traditionel krimi og har brugt kampagner sammen med Podads til at komme ud til et stort publikum med præference for dette indhold. Vi har set en enorm øget interesse for C More, så det har været perfect match. Podads dækker mange genrer, er kreative og åbne for kampagneideer og ikke firkantet i deres tilgang til samarbejde. Det passer godt til os og vi glæder os til flere kampagner i år. “

For at brede kendskabet og værge nye abonnementer ønskede CMore at annoncere i et medie, der skaber fordybende interaktion med modtagerne.

1

episode

400k+

lytninger

50%

flere signups end forventet

4 min.

partnerintegration

På C Mores streamingtjeneste finder man verdensklasse film og serier i genren true crime og krimi. For at udbrede kendskabet og værge nye abonnementer ønskede C More at annoncere i et medie, der skaber fordybende interaktion med modtagerne. Der skulle i kampagneperioden være særlig fokus på den nye sæson med Dr. Death.

Danmarks største podcast om true crime, Mørkeland, fik æren af at fortælle deres loyale lyttere om C More og premieren på Dr. Death. I anledningen af premieren var værterne blevet inviteret til forpremiere og kunne i medrivende detaljer fortælle om serien og dens virkningsfulde lyddesign. Integrationen var gribende, hvilket også blev afspejlet i antallet af nye sign-ups.